Alaf 15 - Berfikir di luar kotak!

Bagi sebarang maklumat lanjut atau penghantaran manuskrip kepada Alaf 15, harap dapat hubungi haryani@alaf21.com.my.

Monday, March 8, 2010

Kami mencari model untuk cover novel

Salam,

Kami mencari model bagi cover novel remaja. Sesiapa yang berminat, bolehlah emelkan gambar anda ke alamat emel- haryani@alaf21.com.my. Gambar mestilah jelas. Model perlu berumur dari lingkungan 13 hingga 25 tahun. Lelaki atau perempuan. Inilah caranya mahu cari duit lebih...mana tahu anda dipanggil menjadi model majalah ataupun pelakon pula lepas ni, tak mahu ke?

20 Comments:

At March 10, 2010 at 7:23 AM , Anonymous abdullah said...

Gambar nak posing ke biasa2?

 
At March 14, 2010 at 10:00 PM , Blogger Haryani Kamilan said...

Tak kisah, posing ke biasa-biasa. Asalkan nampak muka ya!

 
At March 15, 2010 at 3:29 AM , Blogger N Athirah Al-Labuani said...

err... untuk area mana ni?
kalau terpilih, kena pergi KL juga ke?

 
At March 15, 2010 at 11:24 PM , Blogger syimasyawal said...

hantar aje adik2... kalau terpilih kan rezeki namanya.

 
At March 16, 2010 at 2:05 AM , Anonymous Anonymous said...

saya dh emel pic sy..tp tataulah alaf dh dpt lom..huhu..sbb no rspon till now..TQ

 
At March 16, 2010 at 8:01 PM , Blogger Anis Suzana Bt Shafie said...

muka shja or sume?

 
At March 17, 2010 at 12:55 AM , Blogger Haryani Kamilan said...

huhuuu...kebanyakannya saya terima, saya akan respon emel2 tu ya...banyak tu...yup, yang terpilih perlu datang ke pejabat karangkraf di Shah Alam untuk photo shoot ya!

 
At March 17, 2010 at 5:29 AM , Anonymous Shah said...

boleh hantar lagi x?

 
At March 18, 2010 at 9:07 PM , Anonymous beela said...

owh knew dtg

 
At March 30, 2010 at 7:11 PM , Blogger Haryani Kamilan said...

Salam semua!

Kebanyakan kawan-kawan yang menghantar gambar sudah saya jawab emelnya. Mana yang belum, sila beritahu ya! Ok, model yang terpilih sudah tentulah kena datang ke studio kami di Karangkraf untuk photoshoot...

 
At April 12, 2010 at 6:56 AM , Blogger hnyuij said...

masih terlambat tak saya?

 
At April 13, 2010 at 2:45 AM , Blogger Haryani Kamilan said...

john: hantar saja

 
At July 3, 2010 at 3:16 AM , Blogger ♥ ADMIN ♥ said...

sye na tye . kalau na antar , time ambil gambar tuhh kena landscape ataupun portrait?

from bella .

 
At September 16, 2010 at 12:38 AM , Anonymous Anonymous said...

nak join gak lah
tp ni msj lame kan..
ape2 pow klu ada lg nak join
bg taw lah kat saya..
emil saya alan_alan2009@yahoo.com

 
At February 10, 2011 at 2:18 AM , Anonymous Anonymous said...

ade lagi tak pencarian model untuk cover novel ni??
email:: umera88@yahoo.com
facebook:: heartberryumera@yahoo.com (nurul umairah)

from umera

 
At August 16, 2011 at 10:20 AM , Anonymous Anonymous said...

sya mahu jdx model ,
kalo nk tngok foto sya ni e-mel fb muzaffar_pai@yahoo.com (nickname fb - perciy muzaffar) num: 0107003867 .

 
At November 27, 2011 at 6:23 PM , Anonymous Anonymous said...

nak jugak hehe .. kalau ad buat tahun ni 2011 ..boleh la saya sertai ..

boleh lah tengok foto saya di fb . nilpinkynilpinky@ymail.com
/ blog saya : happinessnil-d0llieschubbiesnil.blogspot.com

 
At December 22, 2011 at 12:33 AM , Blogger Adel said...

Ehh nak boleh? Saya dah cari orang yang nak pakai model ni. umur saya 15 tahu. boleh tengok facebook saya http://www.facebook.com/aienadilla . kalau nak guna lagi? email lah saya > adelasha@ymail.com

 
At July 26, 2012 at 3:12 PM , Blogger Unknown said...

Mcmne nak antar pic??

 
At June 2, 2013 at 10:50 PM , Blogger Unknown said...

berminat juga nak jadi mcm kawan keluar cover novel.
tapi ini tawaran lama. kalau ada pelung saya nak turut serta..macam mana prosesnya? saya teringin nak jadi seperti cover novel bertajuk "mimpi yang pasti" . kalau ada peluang emaikan saya di hotspur_almi@yahoo.com

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home